Nova Directiva da Delegación de Estudantes da ETSECCP

O pasado día 23 de febreiro renovouse a directiva da Delegación de Estudantes da ETSECCP.
Agradecemos o traballo ben feito da anterior directiva e nesta nova tentaremos seguir polo mesmo camiño, axudando a todos os alumnos con calquera problema que teñan na Escola, defendendo os seus intereses nos órganos de goberno e actuando como enlace entre o alumnado e a ETSECCP da Coruña.
Poñémonos á vosa disposión dende o primeiro momento e non dubidedes en contactar connosco ante calquera problema, suxerencia ou queixa!

Deixamos a continuación os nomes dos novos membros da Directiva da Delegación!

Delegado da Escola: Damián Pazos Taboada
Secretario: Miguel Ángel Vázquez Varela
Tesoureiro: Kevin Álvarez Espiñeira
Vogal: Luís Sotelo Domínguez
Delegada do GTEC: Laura Traseira Piñeiro
Delegado do GEOP:Antonio Varela Sánchez
Delegada do MECCP: Rocío Barro Prieto

Ese mesmo día, foron elexidos os estudantes que nos representarán ca Comisión Docente da Escola, e son:
Mario de Lucio Alonso
Daniel Ares Ríos
Laura Traseira Piñeiro

Os representantes na Comisión Permanente serán
Jorge Dacosta Tapia
Damián Pazos Taboada
Kevin Álvarez Espiñeira

Estamos á vosa disposión no Facebook da Delegación e en Twitter @decaminosudc , onde estarás informado do que aconteza na escola minuto a minuto.