RESUMO

Este artigo expón o motivo polo que os eixes dun vehículo ferroviario golpean a agulla recta cando este atravesa o desvío circulando por vía directa. Este fenómeno foi estudado mediante o desenvolvemento dun modelo dinámico, cuxa base teórica tamén exponse. O modelo dinámico permite estudar o movemento dos eixes sobre o cambio e o cruzamento, proporcionando información moi interesante relacionada coa velocidade de circulación, aceleración e forzas de guiado.

Finalmente, o artigo describe dous tipos de modificacións do cambio (coñecidas como FAKOP e CATFERSAN), que melloran o movemento dos vehículos ao atravesar o cambio. No artigo proponse unha modificación da xeometría da contraagulla recta, coñecida como CATFERSAN, que evita o fenómeno antes descrito. Esta modificación pode ser facilmente incorporable tanto en novos deseños de desvíos como en aqueles xa colocados en vía, mediante unha operación de corta duración


Descarga do texto completo

Nota: O texto completo só está disponible para os subscritores do servizo Ingenta Connect.